Silnik Minari wertykalny F1-VMEC
F1-VMEC
PDF
(Silnik Wertykalny, Rozruch Ręczno-elektryczny z ładowaniem)
SILNIK |
Jednocylindrowy, dwusuwowy |
BLOK SILNIKA |
Magnezium |
CYLINDER |
Aluminiowy, sześciokanałowy z powlekaniem niklowo-silikonowym |
TŁOK |
2 pierścienie uszczelniające, 1,2 mm ze stali chromowanej |
CHŁODZENIE |
Powietrzem |
ŚREDNICA CYLINDRA I SKOK TŁOKA |
66x53 |
POJEMNOŚĆ |
181.23cm³ |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA |
11:1 |
WLOT |
Zawór membranowy w środku komory silnika, 4 płatowy |
GAŹNIK |
Walbro WB 37 C |
MAKSYMALNA MOC |
7700 rpm (26KM) |
ZAPŁON |
Elektroniczny, regulowany |
ROZRUCH |
Ręczno-elektryczny z ładowaniem |
NAPĘD PASOWY |
Pas wieloklinowy, poliwęglanowy |
REDUCKJA PRZEŁOŻENIA |
Wskaźnik przełożenia 1/2.6 |
MOCOWANIE SILNIKA |
Czteropunktowe |
PALIWO |
Benzyna bezołowiowa + olej syntetyczny 2,5% |
KIERUNEK OBROTU ŚMIGŁA |
Przeciwnie do wskazówek zegara (od frontu) |
FILTR POWIETRZA |
Airbox |
ŁADOWANIE AKUMULATORA |
Moc wyjściowa 80W przy 5.000 Rpm |
CZAPKA ŚWIECY |
Przeciwzakłóceniowa |
WYDECH |
Z aluminiowym tłumikiem |
WAGA SILNIKA |
16,60 Kg (Rozruch ręczno-elektryczny) |