facebook_page_plugin

minari-engine.pl

"We improve flying"

Silnik Minari pod kątem 90° F1-E9

F1-E9
F1 E9 291x300PDF

(Silnik 90 , Rozruch Elektryczny)

SILNIK

Jednocylindrowy, dwusuwowy

BLOK SILNIKA

Magnezium

CYLINDER

Aluminiowy, sześciokanałowy z powlekaniem niklowo-silikonowym

TŁOK

2 pierścienie uszczelniające, 1,2 mm ze stali chromowanej

CHŁODZENIE

Powietrzem

ŚREDNICA CYLINDRA I SKOK TŁOKA

66x53

POJEMNOŚĆ

181.23cm³

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

11:1

WLOT

Zawór membranowy w środku komory silnika, 4 płatowy

GAŹNIK

Walbro WB 37 C

MAKSYMALNA MOC

7700 rpm (26KM)

ZAPŁON

Elektroniczny, regulowany

ROZRUCH

Elektryczny

NAPĘD PASOWY

Pas wieloklinowy, poliwęglanowy

REDUCKJA PRZEŁOŻENIA

Wskaźnik przełożenia 1/2.6

MOCOWANIE SILNIKA

Czteropunktowe

PALIWO

Benzyna bezołowiowa + olej syntetyczny 2,5%

KIERUNEK OBROTU ŚMIGŁA

Przeciwnie do wskazówek zegara (od frontu)

FILTR POWIETRZA

Airbox

ŁADOWANIE AKUMULATORA

Moc wyjściowa 80W przy 5.000 Rpm

CZAPKA ŚWIECY

Przeciwzakłóceniowa

WYDECH

Z aluminiowym tłumikiem

WAGA SILNIKA

16,00 Kg (Rozruch elektryczny)